tirsdag den 28. december 2010

Så fik vi julen overstået..

 Jeg håber i alle har haft en fantastisk jul :-)


Her har vi haft en dejlig jul, som vi holdt sammen med familien.
Og julefrokost hos mor i Odder var bare super :-)
Familien fra England var med og min lillesøster som bor i usa er hjemme, så det er bare dejligt...

I aften trængte jeg til noget varme, så det blev til en dejlig omgang suppe fra Mou :-)
Ja hvorfor lave det selv, når nu Mou laver det så godt :-)
Gemalen er ikke den store suppe mand, så han tog bare noget brød...

Der kommer ikke rigtig nogle opskrifter på her inden nytår..
Jeg har nu været syg i ca 14 dage, og min energi er helt væk..
Men jeg lover, at vende frygtelig tilbage efter nytår..  :-)

Vores juletræ

Stegte sild er noget jeg ser frem til, hver år til julefrokosten
Ja de hører jo til :-)
Til nytårsaften skal vi bare være hjemme og nyde aftenen med god mad :-)
Nu er jeg jo gift med en sønderjyde, så den står på hamburgerryg, kålpølse og grønlangkål :-)
Og det glæder jeg mig meget til..  det smager bare skønt...

Kan i alle nu ha en dejlig nytårsaften og pas nu godt på hinanden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar