tirsdag den 19. oktober 2010

Efteråret er over os.. Av Av

Så må jeg vist hellere få lavet en lille opdatering,..

Jeg har været lidt stille på det sidste..
Det begyndende kolde vejr, er min gigt bestemt ikke glad for.
Det betyder at,  jeg har bare mega ondt i alle led og er ufattelig træt hele tiden..

Så jeg glæder mig allerede til sommer igen..  ;-)

Så det betyder også, at min aktivitet i køkkenet er dalet en del..
Men okay, fik da bagt omkring 50 boller idag.. he he så er der i fryseren igen..
Men har så også betalt en pris bagefter..  mine arme og hænder er helt ødelagte...

Nåå men der har da heldigvis også været gode ting :-)
Julie har efterårsferie lige nu, og hun har været på en lille ferie..
Det var bare super dejligt...  og vi havde nogle gode dage sammen med hende og hendes kammerat Noan..
Det var hyggeligt.. men hold da op det blev stille, da de var taget afsted i middags...

Jeg går og ser meget frem til d 30 okt..
Der tager vi i sommerhus igen...  denne gang ude ved Ringkøbing og denne gang i en uge..
Min mor tager med os derude og tager lidt overnatning..  og sidst på ugen kommer min bror og bliver, til vi skal hjem igen fredag..
Jeg glæder mig til, at komme ud i naturen igen og i ro og fred... 
Sådan en tur nyder jeg rigtig meget...  jeg får slappet meget af og får læst en masse..
Det er guld værd for mig og min krop og psyke...

Nu vil jeg glæde mig til, at min dejlige mand servere aftensmad for mig..

Kan i alle have en god uge..  ;-)
Og pas nu godt på hinanden..

2 kommentarer:

  1. fik du fortalt en masse om julie og vist billeder, hilsen claus

    SvarSlet
  2. Ej viste der var noget jeg havde glemt... ha ha

    SvarSlet