torsdag den 16. september 2010

Så er det torsdag.... ;-)

Ja overskriften siger vel alt...  nå ikke okay så... ;-)

Overskriften plejer jo, at være aftensmaden..
Men i dag har jeg det ikke så godt, så derfor står den på lidt rester fra i går og så lidt stegt kylling..

Men har dog fået lavet lidt...
Efteråret er jo over os, så jeg har været på altanen og ryddet lidt op..

Og her er min stolthed fra altanen som nu er kommet ind i køkkenet..




Min flotte chili plante..   det er bare så lækkert, at kunne plukke sine egne flotte chili til aftensmaden..
Det kan klart anbefales..  planterne koster ca det samme som tomatplanter, og de passer stort set sig selv...
Og som man kan se, giver den masser af chili..

I formiddag da johnny var nede og træne, havde tulle og jeg lige besøg af en ikke velkommen gæst..


Ja den var stor og grim...  den fik en tur med et Ellos katalog..  he he

Ønsker jeg alle en rigtig god Torsdag og i morgen vender jeg tilbage med dagens aftensmad, som står på fisk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar