onsdag den 10. november 2010

Flæskesteg med det hele.. ;-)

Dette var aftenens tallerken..
En dejlig omgang flæskesteg med det hele.. :-)

Opskriften må i selv finde...  de fleste har jo også deres egen de bruger..

Men kan dog anbefale, at man stege den ved lav temperatur ca 150 G i lang tid, og først til sidst smider den op på en normal temperatur, så den bliver ordentlig sprød :-)
Og husk at lade den trække, inden den skæres ud... 

Ellers sker der ikke det vilde her, efter vi har været på ferie..
Jeg syntes ude er godt, men hjemme er nu bedst, og jeg savnede vores katte rigtig meget..

Utroligt, at sådan en uge på ferie, kan gøre mig så træt...
Syntes min energi er væk siden vi kom hjem..
Så er det godt, jeg har mit kæmpe nusse dyr, at tage en lur sammen med :-)

Dog fik jeg gået mig en god lang tur i går, det var rigtig godt..
Det vil jeg se, om jeg ikke kan gøre lidt oftere..

Men i morgen skal jeg bage knækbrød..
Min appetit er ikke så god pga ny medicin..  og derfor spiser jeg en del knækbrød..
Så det vil jeg prøve at bage selv nu...
Men det skal i nok høre om i morgen...

Nu vil jeg se fodbold med min mand :-) AGF spiller jo.. 

Hej Hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar