fredag den 10. september 2010

Hvad er der sket siden sidst.. ;-)

For jer som ikke kender mig, så har jeg lidt af psoriasis gigt siden jeg var 23 år.
Min gigt sidder i hæftningerne ved mine sener.
Dette giver konstante smerter.

Først for ca 3 år, blev det rigtig slemt..
I løbet af  1 år fik jeg meget medicin og fik bevilliget flexjob hos min daværende arbejdsgiver.
Men desværre gik det stadig ikke og jeg mistede mit dejlige job.

Jeg har idag været uden for abejdsmarkedet i 2 år..

Jeg har i de sidste 4 uger været på et afklaringsforløb på arbejdsmarked center syd.
Jeg har været tilknyttet køkken/kantine og det har været rigtig dejligt at komme ud mellem folk igen.
Men desværre var det så også som vi forventede..
Så torsdag fik jeg den for mig, glædelige besked, at de anbefaler en førtidspension..
Hold da op, hvor blev jeg lettet og meget glad..

Jeg har været syg i mange år, og min sygdom bliver desværre kun værre.
Samtidig har jeg en del følge sygdomme som fx ekstrem træthed og depression
Derfor er det for mig et stort ønske, at få en førtidspension..
Så nu skal jeg bare vente på, at min sagsbehandler sender ansøgningen videre og så krydser jeg fingre og håber på, at mit største ønske bliver opfyldt til jul..  ;-)

Ja det var en lille opdatering...

En ting som både min mand og jeg nyder er, at lave god mad..
Derfor er min plan også, at der vil komme en del opskrifter  i min blog..
Så jeg håber at i vil finde nogle spændende opskrifter, som i har lyst at prøve...

I dag får i dog ikke en opskrift, da aftensmaden står på rugbrød ;-) men jeg vender tilbage med en lækker ret i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar